Skip to main content

Wycieczka turystyczno – krajoznawcza klasy Ib LO i IIIa G „Rabka –Zdrój nas oczarowała”

Wersja do wydruku

Wycieczka turystyczno – krajoznawcza klasy Ib LO i IIIa G
„Rabka –Zdrój nas oczarowała”

`

W dniach 15-17.06.2016r. uczniowie klas III a gimnazjum i I b liceum wraz z wychowawcami panią Dorotą Lichwałą i panem Szczepanem Dyrką oraz opiekunami panią Ewą Brachaniec, panem Piotrem Przybylem wybrali się na wycieczkę do Rabki-Zdrój.

Wycieczka rozpoczęła się zbiórką pod szkołą, skąd wyjechaliśmy do uzdrowiska. Po kilku godzinach dojechaliśmy na miejsce. Mimo deszczowej pogody wyruszyliśmy na Maciejową. Ta niezbyt duża góra sprawiła nam niemałe problemy, ale gdy zdobyliśmy szczyt, satysfakcja była ogromna.

Następnego dnia naszym celem była Dolina Chochołowska. Pod opieką przewodnika zrobiliśmy sobie dosyć długi spacer do schroniska na Polanie Chochołowskiej. Widoki były wspaniałe, przyroda tatrzańska nas zachwyciła. Spacer, choć długi, był bardzo piękny i relaksujący. A w schronisku każdy mógł odpocząć oraz skosztować regionalnych przysmaków. Największą furorę zrobił Deser Chochołowski, czyli szarlotka z bitą śmietaną i jagodami. Po dłuższej przerwie ruszyliśmy w drogę powrotną. Wieczorem zaś wybraliśmy się bryczkami konnymi na ognisko w lesie, podczas którego spędziliśmy miło i radośnie czas.

Ostatniego dnia mieliśmy okazję bliżej poznać Rabkę oraz jej historię. Po zwiedzeniu miasta, odkryciu jego tajemnic nasi nauczyciele zabrali nas na pizzę. I wyruszyliśmy w drogę powrotną…

Wycieczka była bardzo udana, ale niestety dla klasy III a gimnazjum był to ostatni wspólny wyjazd, z którego staraliśmy się czerpać jak najwięcej.