Skip to main content

Wycieczka klas III b i d gimnazjum do Węgierskiej Górki

Wersja do wydruku

Dnia 17- 19.06.2015 klasy IIIBG i kl. IIIDG pod opieką pań L. Anton. K. Czajęckiej i Ks.G. Gąkiewicza spędziły na wycieczce szkolnej w Węgierskiej Górce. Do celu dojechaliśmy bardzo wygodnymi Kolejami Śląskimi. Na dworcu czekali już na nas pracownicy pensjonatu Azalia odebrali nasze bagaże dzięki temu mogliśmy bez wysiłku dotrzeć na miejsce. Po smacznym obiedzie ruszyliśmy zwiedzać okolicę.

Węgierska Górka mile nas zaskoczyła piękny nowy amfiteatr, nowa hala sportowa , piękna promenada nad Sołą. Po kolacji na terenie ośrodka mieliśmy ognisko z pieczonymi kiełbaskami, ziemniaczkami .Następnego dnia ruszyliśmy na zwiedzanie fortów obronnych Fortu Waligóra i Fortu Wędrowiec.

Po obiedzie poszliśmy na Golgotę Beskidów podejście było bardzo strome ale na samym szczycie wszyscy byli zachwyceni przepięknymi rzeźbami drogi krzyżowej i oczywiście widokami. Wieczorem na terenie ośrodka klasy uczestniczyły w komersie prowadzonym przez DJ . Wszyscy się super bawili szaleństw nie było końca. Tylko rano bardzo trudno było wstać na śniadanie. Niestety po obiedzie żal było wyjeżdżać .